keskiviikko 3. lokakuuta 2012

Ruskan aikaa...

Hevossalmesta, talkoopäivänä kuvattu!

Hevossalmesta, HIY:n kesäkodin väriloistoa..

Syksy on alkanut toiminnallisesti vilkkaana. Päivät vilahtaa ohi nopeasti, kun puuhastelee vapaaehtoistyön parissa. Bangladeshin projekti tiimoilta myös valmistellaan uutta projektia olen saanut kerättyä rahaa, niin että saadaan vähän isompi projekti käynnistettyä. Kiitän kaikkia jotka ovat lahjoittaneet tavaraa tai muutoin auttaneet. Olen tavannut upeita ihmisiä jotka ymmärtää, että "kaikilla ihmisillä on ihmisoikeus ja oikeus hyvään elämään myös kehitysmaissa" facebook verkosto on kasvanut olen iloinen kaikesta avusta. 

Olen löytänyt uuden liikuntaharrastuksen, nimittäin pyörätuoliin kiinnitettävän "vekottimen", voin harrastaa pyöräilyä, odotan kuivaa syksyä, että pääsee kruisaileen. Kypärää vaille. Tuolilla istuen jumppaa ja joogaa, jooga on myös uusi harrastus ja tuntuu tosi hyvälle. Varsinkin hengitykseen kohdistuva harjoitus auttaa mun yhteen sairauteen tunnin jälkeen on helppo hengittää, upea tunne. Uimassa pyrin käymään vähintään kerran viikossa nyt tosin Vuosaaren uimahallissa on remontti joka vähän häiritsee uimista, siis altaassa ihan liikaa väkeä.

Nuoruuden rakkauden kanssa treffit lähestyy...... odotan jännityksellä! Ihanaa syksyä kaikille elämä on mallillaan, heippa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Koulutien alkaminen oli vähän takkuista.......

                              Kuva on otettu Sahrajärven kansakoulussa Multialla 1952, kun kävin normaalikoulua syyslukukauden tuossa koulus...