keskiviikko 13. heinäkuuta 2011

Ajelua 500 kilometriä.....


Hyvästi mökkerö.....

Yön kuuntelin sateenrapinaa ja aamulla kun oli pimeää ja vettä vain satoi ja satoi päätin, että tämä tyttö lähtee kohti Helsinkiä juuri nyt! Paikat kuntoon ja tavarat laukkuihin. Soitto naapurin Satulle, että lähdenkin jo tänään. Yllätys yllätys sain mukaan lakkoja, jotka hän oli minulle kerännyt. Tuli tosi hyvä mieli lisäksi sain Toivolle maksettua autonpesusta. 

Soitin sukulaismiehelle, että menen syntymäkodin kautta tervehtimaan heitä ja pientä tyttöä joka ihanasti tanssii.... matkalla sinne pikkusisko soitteli, että milloin nähtäis? Minun täytyi sanoa, että olen kotimatkalla.... sovittiin, että kierrän vielä Korpilahden kautta... Ajelin siis kahden pysähdyksen taktiikalla ekassa paikassa kahvilla, toisessa syömässä ja kahvilla.... kiitos kaikille huolenpidosta. Samaan aikaan olisi tullut vielä mökkerölle vieraita lisää!  Olisi ollut kiva tietää vähän aikaisemmin, niin olisin toki jäänyt....

Nyt on syksyn suunnitelmat vaakalaudalla! Viime yön chatti minut sai lähetemään mökkeröltä, kun istuin sukulaismiehen asuntovaunussa pimeässä, käsiä- ja jalkoja paleli. Pelkäsin, että virta loppuu akusta kesken kaiken.... Ulkona satoi vettä, kuin saavista.... hyttyset pisti joka paikkaan. Kaikki oli muuttunut....??? Minä kysymysmerkkinä, että mitä ihmettä tapahtuu?

Tänään olen ajellut vähän enemmän, kuin lääkäri määrää.... OLEN KOTONA, valoa on, pääsen nettiin silloin, kun haluan "pyykkikassi" jäi vielä autoon... meen sen hakeen huomenna ja nyt vain olen! 

4 kommenttia:

  1. Voi ei. Nytkö sinulle selvisi, että hän onkin huijari? VOimia Leena.

    VastaaPoista
  2. Anonyymi - olet väärässä ei huijari, vaan liiankin rehellinen.

    VastaaPoista
  3. Utelias kun olen, niin olisi kiva saada lisätietoja :)

    VastaaPoista
  4. zumba - myöhemmin jos on aihetta....

    VastaaPoista

Koulutien alkaminen oli vähän takkuista.......

                              Kuva on otettu Sahrajärven kansakoulussa Multialla 1952, kun kävin normaalikoulua syyslukukauden tuossa koulus...