perjantai 16. joulukuuta 2011

Luottokunta auttaa...


Onko kellään tietoa tästä nukesta, olen saanut sen lahjoituksena Maailman mittainen ry:n toiminnan tukemiseksi ja nyt etsin tälle ihanalle poikavauvalle uutta kotia ja tuotto menee hyvään tarkoitukseen? http://maailmanmittainen.blogspot.com/ 

Päivä on hurahtanut erilaisia lasten pehmolelujen kuvaamiseen ja laittamiseen Tori.fi myyntiin jos on tarvetta ihanille kierrätys tavaroille, niin vielä ehtii ennen joulua... löytyy ihan mun nimellä!

Luottokunta auttaa

Tänään olen sulkenut Visa-kortin, kun olen joutunut aivan ihmeellisen sivuston http://www.pointblog.fi/ Vip-jäseneksi ilman, että olen liittynyt sinne. Onneksi Luottokunta auttaa ja sieltä kerrottiin, että en ole todellakaan ainoa jota tuo sivusto laskuttaa ilman aihetta. Postiviisesti, kun ajattelee niin pitihän tuo sattua, että muistaa olla varovainen, oppia ikä kaikki! Onneksi ei ole isoista summista kysymys, mutta periaatteesta sitäkin enempi.

Edellisestä johtuen huomenna on mentävä pankkiautomaatille ja osattava arvioida paljonko rahaa tarvii joululahjoihin, ruokaan uuden kortin tulo kestää viikon verran, että silleen!

Mukavaa Joulun odotusta, heippa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Koulutien alkaminen oli vähän takkuista.......

                              Kuva on otettu Sahrajärven kansakoulussa Multialla 1952, kun kävin normaalikoulua syyslukukauden tuossa koulus...