torstai 2. helmikuuta 2012

Olkapää kunnossa taas.... hauska tarina!


Hennanpunaisella ystävän synttärijuhlissa!

Olkapään ihmeparannus....
Eilen lääkäri soitteli ja kertoi, että kuvissa on kaikki järjestyksessä, siis naulat, levy ja ruuvit! Olkapää on hyvässä asennossa tukevasti.  Ihmettelin lääkärille, että mitähän siellä oikein tapahtui, niin yhdessä tultiin tulokseen, että sieltä on joku "kiinnike" irronnut, kun tuolijumpassa jumppasin tosissani. Kortisoni piikin jälkeen käsi on rauhoittunut ja liikerajat on oikeasti parantuneet, siis ei enää mitään kiristävää tunnetta olkapäässä. Ehdin jo suremaan, että taasko sitä joutuu operoitavaksi, mutta nyt on ollut enkelit paikalla!

Uimahallissa tapahtuu...
Olin uimassa ja vetelin 1000 metriä kevyesti ja nyt oikein venytin vasenta kättä, että vahvistuu. Huomasin erään mieshenkilön joka tiirailee nuoria naisia, muistan kerran minuakin kurkistelleen silloin luulin, että tuli päin ihan vahingossa ja nostin älämölön! Olen seurannut häntä sen jälkeen, niin hänpä onkin tirkistelijä, kun nuorempia naisia on lähellä, niin hän sukeltaa ja menee lähelle veden alle tiirailemaan..... tänään hän teki sen kaksi kertaa sinä aikana, kun minun kilometrin uinti kesti. Nyt voi tietysti joku ajatella, että olen kateellinen, mutta muistan kun tirkisteli minua myös joten hänelle kelpaa näköjään vanhempikin lady! Lähtiessä ilmoitin asiasta kassalle, että siellä sellainen henkilö, no kassalla mies sanoo, että pitäis ilmoittaa uimavalvojille..... kerpele no en kai minä enää uudestaan alataalle lähtenyt, kun olin juuri sieltä tulossa? Juurihan minä hänelle ilmoitin, että ..... kerpele, miksi kaikki siirtää kaiken palvelun aina jollekin toiselle. Minusta hänen olisi pitänyt sanoa, että "kiitos kun ilmoitit".

Elisan viihde....
Minulle myytiin lähes pakolla Elisan uusi viihde laajakaista, asentaja luvattiin ilmaiseksi, siis se henkilö joka tulee ja asentaa kaikki ohjelmat valmiiksi! Kerpele nyt mulla on kaikki vehkeet kotona ja virusohjelma huutaa, että ei ole kone turvassa eikä asentajaa näy. 

Elämä on..... pidetään pakkasia!

7 kommenttia:

  1. Hyvä, kun käsi meni itsestään kuntoon. :)Mun siskolta on leikattu olkapäät ja toinen jopa kahdesti. Toivottavasti sinä pärjäät tällä ekalla operoinnilla hyvin. ♥
    Joka hiivatin paikkaan nuo tirkistelijät tunkevat itsensä. Sano seuraavalla kerralla sille uimavalvojalle, että voi puuttua asiaan siinä tilanteessa heti.
    Mulla tuo Sonera, vaan viimeksi kauppasivat "ilmaista tietoturvaa" kahdeksi vuodeksi. Nyt on siis maksullinen. En huolinut...sanoin vaan, että maksan mieluummin, kun yhteyskin on niin hidas, että olen moneen kertaan miettinyt vaihtavani sen muuhun, kun maksan 8 megasta ja saan vain alle 2 megaa. :( Mitään pitkäaikaissopimuksia en tee enää Soneran kanssa, joka pitää mua kaksi vuotta väkisin asiakkaana.

    VastaaPoista
  2. Tarjuska - ongelma on siinä, että onko silloin siellä! Nyt olisin voinut ylhäältä kahvilan ikkunasta näyttää, että kuka? Aina ei oikein ymmärrä, että vastuu on kiva siirtää aina jollekin toiselle. Minulla on 20 megan kaista, nyt pitäisi tulla sellainen systeemi, että telkkarin kautta voi katsoa yle areenan ja maikkarin katsomon ohjelmia.... taisi siinä olla paljon muutakin, tulee se uusi 4hd digiboksi yms. virustorjunta ohjelma kuuluu pakettiin, kaikki yhteensä 39,90 kuukaudessa. Modeemi ja digiboksi tulee myös ja kahden vuoden kuluttua ei tarvitse palauttaa.... joo Soneraa en ota ikinä enää....

    VastaaPoista
  3. Mulla kans Soneran nettiliittymä, ja sain juuri "kärsittyä" loppuun tämän kahden vuoden kakun. Soittivat sitten heti sieltä, että otanko uuden vastaavan kahden vuoden diilin samaan hintaan. Kysyin sitten, että mitäs jos en ota niin hinta silti sama. No, miksi ihmeessä mä olisin sitonut itseni uudelleen pariksi vuodeksi soneraan? Pitäisi tutkia vähän noita laajakaistoja jos joku muu tarjoaisi parempaa... Kummallista oli, että mulle ekan vuoden aikana Sonera soitteli ja kaupitteli laajakaistaliittymää pariinkin kertaan, vaikka mulla oli se jo!?!?

    Puhelimessa tökki puolestansa Elisa, ja sain sen sitten vaihdettua DNA:han. Tosin nyt tuntuu, että puhelinlaskut kaksinkertaistuivat, vaikka pitäisi olla niin halpaa että...

    Joo, kaikenlaisia pervoja löytyy kyllä kaikkialta. Minä tietysti miehenä törmään näihin harvemmin, mutta jonkun käteenvetelijän näin kerran keskellä kirkasta päivää Hesassa, sellaisen mainoskyltin takana. Oli pikkupakkanen ja ukko siellä housut kintuissa. En tiedä olisiko siitäkin pitänyt ilmoittaa jonnekin??

    VastaaPoista
  4. Unohtui tuosta vielä sanoa, että olipa hieno kuva!

    VastaaPoista
  5. Zim - vielä täällä odottelen Elisan asentajaa.... no onneksi linja on auki, kun edellinen kaista oli Saunalahden, siis samaa putiikkia.

    Nuorena minäkin näin noita joista kerroit, mutta nyt ikä suojaa. Niistä en koskaan ilmoittanut, kun "ihan sama jos mulle näyttää", mutta tuolla uimahallissa oli tosi ikävää, kun siellä pitäisi kaikkien saada uida rauhassa ja käy paljon hyvin nuoria tyttöjä....

    VastaaPoista
  6. Hyvä, että olkapääsi on parantunut! Yök yök tuollaisia herrahenkilöitä, jotka ovat niin puutteessa, että pitää uimahallissa kytätä. Vaikka sanotaankin, että katsoa saa muttei koskea, katsominenkin on inhottavaa tuossa tilanteessa. Toivotaan, että kassahenkilö yliolkaisuudestaan huolimatta ilmoitti asiasta eteenpäin ja uimavalvojat ovat tarkkaavaisia jatkossa.

    VastaaPoista
  7. Delilah - sitä minäkin toivon, koska voi olla että en osu enää tuon ukon kanssa yhtä aikaa...

    VastaaPoista

Koulutien alkaminen oli vähän takkuista.......

                              Kuva on otettu Sahrajärven kansakoulussa Multialla 1952, kun kävin normaalikoulua syyslukukauden tuossa koulus...